xbitchen -

KOnstigt ;

Ja, konstigt är just vad det är...
I Måndags (förrgår) köpte jag 2 gerbils för andra gången i mitt liv. Men de gick inte ihop :o
Det var verkligen på liv och död där ett tag. Släppte ihop dem igen på kvällen för att se igen. Då funkade de hur bra som helst, de va tsm en halvtimme. Sedan va jag dötrött och va tvungen och gå och lägga mig, så satte i ett galler så de kan lukta på varandra. Igår kväll va de ihop i 40 min, inga problem, bara lix att de sa till varandra när de va för nära. Och nu, inte ens en knuff, utan nosar bara. De driver med mig, seriöst!

Bilder o video kmr senare/imorgon,:)

Kommentarer ?

Komentera här, men kom ihåg att du är aldrig anonym, så tänk på vad du skriver. :

♥ Namn:
? Spara uppgifterna tills nästa komentar?

♥ E-postadress: (Lugnt, syns såklart bara för mig!)

URL/? Bloggadress:

♥ Vad hade du på hjärtat?:

Trackback