xbitchen -

Visste du att... ;

Visste du..
att jag vill ha -
mitt ex tillbaks
att min senaste kyss -
var mer än bäst
att jag lyssnar mest på -
Deppmusik o bajs
att jag pratar -
för mycket när jag är trött ;)
att jag inte gillar -
saker jag ogillar
att jag avskyr när folk -
Tror dom är ngt
att kärlek är -
Säger bara en sak, för mkt enegrgi & nått som gjorde mig paranoid.
att jag gillar att -
Mysa
att jag alltid kommer att -
vara lika dum i huvudet senare som jag är nu.
att jag är hemligt förälskad i -
något jag inte vet än ;o
att sist jag grät var -
en vecka sen eller något
att min mobiltelefon är -
rosa
att när jag vaknar på morgonen -
så tänker jag; ne fyfan
att innan jag går och lägger mig -
så ligger jag o tänker
att idag har jag -
vaknat av mig själv och ätit frukost, vart i skolan o haft panik (y)
att jag just nu tänker på -
Ingen komentar.
att i kväll ska jag -
SOVA!
att i morgon kommer jag -
gå till skolan

Jag:
Är singel?
Yeah babe .
Svär ofta?
Ohja
Sjunger i duschen?
Eh, ah.
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan?
haha, nja!
Skrattar åt dina egna skämt?
Haha nja, ja ibland kanske(A)
Skulle göra plastikoperation och det var ofarligt och gratis?
HAha, ja absolut :o

Har du:
Piercingar?
1 i näsvingen, 2 i öronen. Kommande tunga ;)
Syskon?
2
Jobb?
Skola.
För många vänner?
Nesh!
Rymt hemifrån?
Yep!
Färgat håret?
NNe, har ju fan ingen hemma som kan färga bra -.- Bara jag
Bra självförtroende?
Ne.
Sagt "jag älskar dig" till någon?
Ja!
Varit kär?
Jag är extremt kär.
Gjort något olagligt?
Yes.
Somnat i skolan?
Vem har inte?
Brutit ett ben?
Nej o: bara arm(y)
Tappat bort mig i min hemstad?
nene
Sett en fallande stjärna och önskat?
Noope
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra?
Yes.
Smugit ut utan lov?
Haha, ja.
En hemlighet som ingen annan vet?
Yes.
Sovit en hel dag?
Yep.
Somnat gråtande?
Ah.
Blivit generad inför folk?
haha, ja
Varit kär i någon utan att säga det till personen?
Hah, ja.
Varit på en festival?
Nej!
Haft ett förhållande i mindre än en månad?
Räknar inte d som förhållande. Men vart tsm me ngn i mindre än en månad. Ja
Blivit kallad player?
Eh, ah.:o
Färgat ditt hår svart?
nei

Vad:
Längtar du till mest just nu?
OKEJ, för d får ni inte veta ;)
Ska du göra i helgen?
Ingenting,
Har du för kläder på dig?
Kläder :o
Gjorde du igår?
Sooov
Ska du göra i sommar?
Softa!
Åt du senast?
Korvstroganoff
Har du för mobil?
Sony Ericsson
Vad köpte du senast?
HAAH klubba;)

Kommentarer ?

Komentera här, men kom ihåg att du är aldrig anonym, så tänk på vad du skriver. :

♥ Namn:
? Spara uppgifterna tills nästa komentar?

♥ E-postadress: (Lugnt, syns såklart bara för mig!)

URL/? Bloggadress:

♥ Vad hade du på hjärtat?:

Trackback