xbitchen -

Resultat av all elände.

ja, har inte berättat för er här på bloggen men gör det nu iallafall!
I söndags när jag skulle med fia till överby så satt jag o väntade på Fia helt avslappnad och lugn. Men fick helt plöstligt hjärtklappning. Hjärtat slog assnabbt och hårt. gick över efter 5-10 minuter iallafall och åkte med till överby. väl framme kände jag min vimsig och yr, så gick och åt på macidonken. Det gjorde absolut inte saken bättre! började må illa.. blev helfläng, lix, socker, yrhet och illamående tillsammans. Inge bra! kom hem och var aldeles utslagen. Kändes som magsjuka fast inget kom. somnade med spann den natten och ingen skola på måndagen. på måndagskvällen kom de en slags slemklump i halsen som inte ville komma upp. (och råkade sätta en matkniv i ärret av klantighet) jaja, i morse satt klumpen kvar, illamående, yrhet, och ENORMA brröstsmärtor. Åkte till vårdcemtralen, de utlovade en tid. Men nej. Såklart håller de inte de dom lovar. Satans sjukvårdssystem! De skickar istället vidaree mig till Lidköping. Fick en tid 18.oo. de började klia som fuck över hela kroppen i väntan. Åkte iaf dit och undersöktes. Reflexer o köttlar kollades. Även halsen. Sen togs ett EKG (heter de så?). kändes som massa sugmärken hahah xd
de hittade inget, utan kom bara fram till exemen var nässelutslag. fick utskrivet ett recept. ska ta min vanliga allergimedicim och 6 st andra som ska lösas upp i vatten :s
aja.. man ska ju inte klaga, trevliga var dem!

Kommentarer ?
Postat av: Anna

Fin blogg :)

2011-10-18 @ 06:36:18
URL: http://villemo.webblogg.se/

Komentera här, men kom ihåg att du är aldrig anonym, så tänk på vad du skriver. :

♥ Namn:
? Spara uppgifterna tills nästa komentar?

♥ E-postadress: (Lugnt, syns såklart bara för mig!)

URL/? Bloggadress:

♥ Vad hade du på hjärtat?:

Trackback