xbitchen -

fyfan vilken natt ;

Blev ingen skola idag, och ingen bra nattsömn heller för den delen!
Fick typ astma när jag städade mitt rum igår som aldrig släppte, men trodde de skulle gå och sova ändå, men nääe! Känns typ som.. Man dragit ner mjöl som fastnat i halsen?!
Iallafall, antingen vaknade jag av att jag knappt kunde andas, elr att jag höll på och kräkas. God natt va?
Eller inte.
Knarkat "fisherman svartavinbärssmak". Jag hatar svarta vinbär, men allt som fanns hemma.
Typ vid 3 hjälpte ens inte det så gjorde te som hjälpte fö stunden, men så fort jag la mig ner kom det tillbaks, de va så obehagligt så tårarna kom utan och tänka på de. (tillochmed i sömnen). Ja, men överlevde natten till slut iallafall.

Åkte till vårdcentralen för att kolla upp vad de kunde var, de hade 3 misstänka saker.
- Halsfluss
- Dammallergi
- Struma

Halsfluss kan vi stryka direkt, visade sig inte vara det.
Och för att ta dammallergi och struma testet tappadede mig på blod.
Svär! Jag dog! Fått sån jäääääävla fobi!
skrek som en gris.
Jag tror det va struman vi fick veta i morgon, och dammallergin i slutet av veckan, inte okej!
2 val, operation/medicin resten av livet eller göra sig av med katterna,
fuck u.. hellre dör jag..

Bilder från inatt/idag!








Kommentarer ?

Komentera här, men kom ihåg att du är aldrig anonym, så tänk på vad du skriver. :

♥ Namn:
? Spara uppgifterna tills nästa komentar?

♥ E-postadress: (Lugnt, syns såklart bara för mig!)

URL/? Bloggadress:

♥ Vad hade du på hjärtat?:

Trackback