xbitchen -

Fortfarande sjuk;

Fortfarande sjukt, o mitt liv är minst lika sjukt :s
Igår, ojojoj, vilken dag, doock tar vi de inte här på bloggen,
Idag, kommer upp ur sängen halv 8. Sätter mig framför tvn och kollar på bigbrother.
Går till badrummet, och får feber :S

iih, du ska ni få se muspörr-
haha sry att jag flåsar, men va tvungen och springa ner och hämta ficklampan, för annars syntes de inte. O i slutet så är det verkligen pörr i rampljuset;)


Kommentarer ?
Postat av: Emelie

hahahah, äh skyll inte ifrån dig nu elin ;)

Du var väll lite upphetsad ;) haha <3

2011-04-07 @ 14:56:06
URL: http://emelze.blogg.se/
Postat av: Josefine

SV:



Nej nej, just örat är inte farligt att pierca på sig själv enligt mig! Jag ser det så i alla fall, för jag tänker så att om örat skulle bli infekterat så skadas ingenting på resten av din kropp. :)

2011-04-07 @ 18:05:30
URL: http://piercingstuff.blogg.se/

Komentera här, men kom ihåg att du är aldrig anonym, så tänk på vad du skriver. :

♥ Namn:
? Spara uppgifterna tills nästa komentar?

♥ E-postadress: (Lugnt, syns såklart bara för mig!)

URL/? Bloggadress:

♥ Vad hade du på hjärtat?:

Trackback