xbitchen -

uppdate

en liten uppdate nudå. allt går framåt. De små växer så de knakar, kan tyvärr inte slänga upp bild från mobilen. men de är väl ungefär 14 cm med svans nu. Brownie gör satyg som vanlig, träningen går framåt osv.
nej men Jane och nova växer som bara den! helt sjukt, de va 6 veckor nu i fredags och jättefina tjejer.
träningen skiljer sig inte så mycket mer är att brownie och Nova litar helt på min hand nu, Brownie kan man tillomed hålla upp från marken några sekunder.
Sedan har de fått en springhage eftersom de absolut INTE kunde hålla sig i sängen. dock vägrar dom stanna i den om inte jag sitter där. morsgrisar ;)
försökte plugga men hade 3 gerbiler springande i byxor och tröjan. inte de mysigaste när man pluggar kanske ;)
En annan sak, min andra hona är antagligen på smällen?! vid detta laget bör hon inte kunna få ungar. då hon var "infertil" när jag köpte henne. jaja, ska nog bli bra

Kommentarer ?

Komentera här, men kom ihåg att du är aldrig anonym, så tänk på vad du skriver. :

♥ Namn:
? Spara uppgifterna tills nästa komentar?

♥ E-postadress: (Lugnt, syns såklart bara för mig!)

URL/? Bloggadress:

♥ Vad hade du på hjärtat?:

Trackback