xbitchen -

Blickar tillbaka ;

Ja, jag står kvar på samma plats vi kalla hemma förut, blickar tillbaks & vet att saker kommer ändra sig nu.
Ja, jag står kvar men vet att någon dag så ses vi igen, försöker vara stark tills jag vet att den dagen är här.

_____________________________________

Anyway,
Kollade på Patrik Isaksson live igår! :D Filmade alla låtar förutom 1.  (mobilen fuckade sig så hann inte). Men alla videosar kommer in i morgon hade jag tänk mig :*
Överlycklig typ, han spelade upp "Hos dig är jag underbar" & "Du får göra som du vill"
mina 2 absolut favoritlåtar! gladgladglad!

Har även tänkt på en ny header? Men vet inte än.

PUSS! :*


Kommentarer ?
Postat av: Ida

Fin blogg, kram! :)

2011-09-03 @ 14:06:09
URL: http://idalix.blogg.se/

Komentera här, men kom ihåg att du är aldrig anonym, så tänk på vad du skriver. :

♥ Namn:
? Spara uppgifterna tills nästa komentar?

♥ E-postadress: (Lugnt, syns såklart bara för mig!)

URL/? Bloggadress:

♥ Vad hade du på hjärtat?:

Trackback