xbitchen -

RÖSTA PÅ MINA KLÄNNINGAR;

Mina designade klänning på NELLY.COMMina designade klänning på NELLY.COM

alla som röstar på mina klänningar får en puss! rösta på min ena klänning här!


Mina designade klänning på NELLY.COM
Mina designade klänning på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna med denna klänningen, den är neutral med nyans av gråa stjärnor på överdelen rösta på min finfina klänning här!


Kommentarer ?
Postat av: Anonym

Hej. Jag röstade 5 / 5 för dig. Röst tillbaka?



http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=heizDAJLG8tLoC3zxsz7ENR4BRAGa0K8brufr5qwzX8bZxQNeEHi#Gallery



Tack på förhand :-)

2011-07-03 @ 15:43:14
Postat av: cloe

hej! vilken fin blogg :) såg att du va med i nellys tävling , vilken snygg klänning!!! röstade en 5a :)

lust att rösta tillbaka? :)<3



http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=qk3WE7v96ciEL449WFyQg2snQHBRuvPaWFwY0fV5847HuyDG43UX#Gallery



kram

2011-07-07 @ 21:05:49

Komentera här, men kom ihåg att du är aldrig anonym, så tänk på vad du skriver. :

♥ Namn:
? Spara uppgifterna tills nästa komentar?

♥ E-postadress: (Lugnt, syns såklart bara för mig!)

URL/? Bloggadress:

♥ Vad hade du på hjärtat?:

Trackback