xbitchen -

Dålig dag;

Denna dagen har verkligen.. förlåt för mitt språk nu. Men, dagen har sögit stora feta, äckliga elefantballar . Vakna tidigt som jag gjort hela helgen. Och kommer på f*tta, jag måste ju baka till skolan, går upp, fixar och kommer på att det fattas massa ingredienser. Aop, bara iväg till affärn. Sen börja jag bara, var klar 15.oo. Lix från 9.30-15.oo. Halvdöd, och Liam gjorde sönder varenda jävla påse mitt i allt. Om de inte var för att han är så söt skulle jag strypt honom :P Lixom gång på gång fick jag jaga honom i hela huset för att få tag i de jävla påsarna, o han tyckte de va skitkul -.-

Så var sur på honom ett tag, tills jag hitta denna kängrufilmen + andra olika :)



Här är när jag skulle ta kort på mig och Bamse. Och Bamse bara "vafan sysslar du med?" :P Sen när jag skulle stänga av fick jag hicka xD


Kommentarer ?

Komentera här, men kom ihåg att du är aldrig anonym, så tänk på vad du skriver. :

♥ Namn:
? Spara uppgifterna tills nästa komentar?

♥ E-postadress: (Lugnt, syns såklart bara för mig!)

URL/? Bloggadress:

♥ Vad hade du på hjärtat?:

Trackback