xbitchen -

prao i veckan.

har praoat hela veckan och inte hft ork och blogga helt enkelt. Men nu är veckan sluuut och då fick jag helt plötsligt superenergi. *thumbup*
nej men praoade på conditori nordpolen i vara, och har aldrig kunnat föreställa mig hur mycket arbete som låg bakom ett conditori.. herregud. Men de har varken vart roligt eller tråkigt. Utan helt okej. Fick ju fika ut conditorit varje dag.. ;) men det var jag faktiskt värd så som jag slet! Nu sitter jag på bussen hem och ska vara med fia, men fick en hel conditoripåse full med massa gottigt. ni kan ju tänka er va jag ska äta mycket! Nu fuckar snart mitt internet ut så måste sluta skriva. PUSS!

Kommentarer ?
Postat av: Ellinore

Hejsan :)!

Fin blogg,allt bra med dig? :)

Kramen♥

Btw:

Hej :)

Jag har frågestund på bloggen,ställ gärna frågor där!Ni får 100% ärliga svar tillbaka och det får handla om vad som helst!

Här får du en direkt länkning till inlägget:

http://ellinorre.blogg.se/2011/october/din-chans-att-fa-veta-mer-om-migbloggen-osv.html#comment



Förlåt om ni inte gillar såna här inlägg :$

2011-10-23 @ 22:51:35
URL: http://ellinorre.blogg.se/

Komentera här, men kom ihåg att du är aldrig anonym, så tänk på vad du skriver. :

♥ Namn:
? Spara uppgifterna tills nästa komentar?

♥ E-postadress: (Lugnt, syns såklart bara för mig!)

URL/? Bloggadress:

♥ Vad hade du på hjärtat?:

Trackback