xbitchen -

Ta med mig en gerbil;

Hej, ska ju till stockholm nångång i oktober/november.
och ska ju då köpa me mig gerbil/er därifrån, dock vet jag inte vilka uppfödare, eller jo, har kontakt med en som är rätt klart att jag ska köpa hane av. Haft kontakt med en annan uppfödare som bor en bit utanför stockholm, och hon har en köpare från göteborg som jag antagligen ska transportera. Alltså stockholm till göteborg.

Så är det nån mer som behöver transport, hör av er, dock vet jag inte säkert datum än, men ska ta reda på det SNARAST!

Kommentarer ?
Postat av: emms

sv : den heter Min Vackra Tjej - Denbo Ft. Klockren.

:)

2011-09-24 @ 00:32:05
URL: http://emmsjohanssoniis.blogg.se/
Postat av: feliciaftw

sv: denbo ft. klockren - min vackra tjej :)

2011-09-24 @ 11:51:42
URL: http://feliciaofsweden.blogg.se/

Komentera här, men kom ihåg att du är aldrig anonym, så tänk på vad du skriver. :

♥ Namn:
? Spara uppgifterna tills nästa komentar?

♥ E-postadress: (Lugnt, syns såklart bara för mig!)

URL/? Bloggadress:

♥ Vad hade du på hjärtat?:

Trackback