xbitchen -

Vilket väder !

hejhej alla sötisar. Ligger nu och bloggar från min nya telefon. nyss kommit på hur man loggade ur fb, de var inte de enklaste, men är man bäst klarar man de haha not ;) :thumbup: .
menmen, ligger i den varma sköna sängen och lyssnar på orkanen utanför. brhuu kallt.. Ändå  gillar jag det på något sätt. Lixom.. mysigt ?
Det som är en aning skrämmande är att det är cirkus idag, djuren har stått och står ute, i DETTA VÄDRET?!
som ni kanske märker blir de ingen skola idag heller. nu är jag vrålförkyld åxå, kuuuligt..
idag kommer även mitt strumaprov, nervös .. :( uppdaterar när jag vet. PUSS!!

Kommentarer ?

Komentera här, men kom ihåg att du är aldrig anonym, så tänk på vad du skriver. :

♥ Namn:
? Spara uppgifterna tills nästa komentar?

♥ E-postadress: (Lugnt, syns såklart bara för mig!)

URL/? Bloggadress:

♥ Vad hade du på hjärtat?:

Trackback