xbitchen -

Börja pierca;

DETTA ÄR ENBART EN FUNDERING!!

Jag har funderat på att testa på att pierca folk. DOCK enbart i öronen tills jag är säker. Då jag hade tänkt lixom öronsnibb några gånger, som sen utveclas till öronkant osvosv.
OM DET BLIR :
Så kommer smycket som följer med i piercingen vara TITAN! Så det inte blir någon allergisk chock :)
Men finns åxå en möjlighet att ta med sig eget, då även priset blir billigare :)

Ett titansmycke kostar lite olika, men den jag tänkt på kostar 55:-
Och finns såklart i färg, silver och silverring med färgkula.
Sen så måste ju kanylen läggas på priset åxå. hmm
Men nu frågar jag er bloggläsare,
Är ca: 60-100 lagomt för en piercing. Och +55 (enbart för smycket) för 2? :)

Och med eget smycke 25 per hål :)

Sen ska ju isåfall tång inhandlas och skit, det återstår och se :)

 

Kommentarer ?

Komentera här, men kom ihåg att du är aldrig anonym, så tänk på vad du skriver. :

♥ Namn:
? Spara uppgifterna tills nästa komentar?

♥ E-postadress: (Lugnt, syns såklart bara för mig!)

URL/? Bloggadress:

♥ Vad hade du på hjärtat?:

Trackback