xbitchen -

Uttråkad.com, kolla på mitt riktiga jag.

Jaa, jag börjar med en liten rad ur en låt som nästan alltid,
eller ah, när jag känner för de, och hittar rader som vetyder mycket för mig.. *thubup*

Tänk en massa människor som samlas runt dig, och pekar ut alla dina fel som ett mönster.

__________

Jaja, tillbaka till saken.
Så fort jag har de minsta tråkigt så gör jag alltid någon konstigt, det här är en grej :)
haha KOLLA; så får ni även se hur kocentrerad jag måste va för att få upp rädd fingrar xD


Kommentarer ?
Postat av: Ellinore

Hej! :)

Allt bra med dig? :)

2011-08-13 @ 12:47:09
URL: http://ellinorre.blogg.se/

Komentera här, men kom ihåg att du är aldrig anonym, så tänk på vad du skriver. :

♥ Namn:
? Spara uppgifterna tills nästa komentar?

♥ E-postadress: (Lugnt, syns såklart bara för mig!)

URL/? Bloggadress:

♥ Vad hade du på hjärtat?:

Trackback