xbitchen -

Gerbilbilder + bebischock!

1. Känner att allt handlar om gerbiler nu heh, men så mycket jag vill berätta. Mina duktiga pälsbollar dä!
2. Va i helvete har blogg.se gjort med denna skrivsida? Esh hör inte hit
3. JAG HAR GERBILBEBISAR?!

Naah till saken, skulle langa lite bilder tagna 4 december.
(då jag även misstänkte att Samantha va på tjocken!) Världschock om jag ska va ärlig. Trodde hon var helt infertil?!
Och idag, 7/12-11 kom det små bebisar, vet inte hur många än. Inte själv kollat nära på dem, bara på avstånd.
Men tänk och kolla kön och räkna om en vecka eller så. Och då kan jag även langa bild på dem små gullegrisarna.

Men nu bilder på de liiiite större (dock varken Samantha eller Elias då jag va upptagen i att glo ut henne av chock) ink. mitt julpyssel vid deras bur :3

Pysslet vid Samanthas och Elias bur. Sitter även större kulor på andra sidan,
och funderar på lite glitter här och där.



Nova, Jane och Brownies bur.
Riktigt jävla läckert! :o


Nova utforskar röret.
6 veckor gammal där och 2 dagar (för att va exakt heh ;) )

 

 


Suddigt på Brownie som hoppar, men så faaaaaaaking sött på Jane aaaah *dör*

 

 

Jane som jävlas som vanligt.. ;)

 

 

Fina tjejen <3

 



Kommentarer ?

Komentera här, men kom ihåg att du är aldrig anonym, så tänk på vad du skriver. :

♥ Namn:
? Spara uppgifterna tills nästa komentar?

♥ E-postadress: (Lugnt, syns såklart bara för mig!)

URL/? Bloggadress:

♥ Vad hade du på hjärtat?:

Trackback