xbitchen -

träningspasset +7khusbilder;

1. Såhär ser det ut i vanliga fall







2. lossat ringen för att ta upp fingrarna







3. Spänna upp fingrarna så mkt jag kan







4. Sen tar jag ringen och drar tillbaks fingrarna.







5. trycker på alla fingrar förutom tummen







6. sen "skydda" fingrarna med tummen (bara då jag får böja fingrarna lite)








sen göra om allt detta 10 gånger varannan timme:o

________________________________________

på vårdcentralen, bölat bort all smink :o de va asmkt i början










Detta var i lidk efter 2 timmar i väntrummet.. 2 till återstod







Gipset natten mellan tors-fre









svullet? jämnför vetja :d
påväg till gbg iaf                  






bra rum när man e höjdrädd...
ser högre ut i verkligheten!






hungrig chey på 3dje dagen fastande precis innan operation (1,5 minut typ)






hårding samma dag som operation innan hemresan på lördag







livs första kebab! och jag är kebabkåt nu! *dregglar*

Kommentarer ?
Postat av: emelie

usch va läskigt det såg ut :o

söt du är! stackaren hihi<3

2011-06-14 @ 17:58:47
URL: http://emelze.blogg.se/

Komentera här, men kom ihåg att du är aldrig anonym, så tänk på vad du skriver. :

♥ Namn:
? Spara uppgifterna tills nästa komentar?

♥ E-postadress: (Lugnt, syns såklart bara för mig!)

URL/? Bloggadress:

♥ Vad hade du på hjärtat?:

Trackback