xbitchen -

Du är mitt allt;

Susanne Augustsson, du e den starkaste kvinnan jag sett,
som alltid har kämpat fast du inte haft det lätt,
jag är så tacksam för allting som du gör för mig,
och helt ärligt talat, jag skulle kunna dö för dig,
för ett liv utan dig skulle inte vara värt att leva,
du är anledningen till att jag ju faktiskt existerar,
du är så himla vacker,
jag älskar att se dig le,
kolla på dig själv, innser du inte hur bra du är,
jag är en stolt dotter till världens bästa mor,
jag älskar dig så mycket mamma, det går inte att förklara med ord! <3


Kommentarer ?
Postat av: Elin

Du är så underbar min älskade dotter.:)

2011-05-12 @ 10:31:58
URL: http://xbitchen.blogg.se/
Postat av: VADFANSKAJAGHETA - Uppsalas största blogg

Hej :) Nu är vinnaren av det valfria märkesplagget utsedd! Vinnaren har blivit mailad + länkad i inlägget där ni anmälde er till att täva.. Det hittar ni på KATEGORIER > TÄVLINGAR!! sen är det bara att bläddra tillbaka till inlägget! Tack för att du deltog :)



Nu har jag startat en ny sån tävling där du kan valfritt märkesplagg/produkt från märken som louis vuitton, ed hardy, gucci, converse osv. Klicka på länken här under för att komma till den nya tävlingen! :

http://vadfanskajagheta.se/2011/may/vinn-valfri-markesproduktplagg.html#comment

2011-05-15 @ 23:39:54
URL: http://vadfanskajagheta.se

Komentera här, men kom ihåg att du är aldrig anonym, så tänk på vad du skriver. :

♥ Namn:
? Spara uppgifterna tills nästa komentar?

♥ E-postadress: (Lugnt, syns såklart bara för mig!)

URL/? Bloggadress:

♥ Vad hade du på hjärtat?:

Trackback