xbitchen -

Gerbiler.

Hejsan, det va ett tag sen jag blogga nu, vart sjuk och ja, min första tanke är inte JAG SKA BLOGGA NU!! :d:d Utan sovit mestadels av dagarna i 3 veckor.
Första veckan hade jag bara "infektion" i kroppen.
Andra veckan ledde det till lunginflammation i vänstra lungan och dubbelsidig öroninflammation.
nu, tredje veckan, ja då har jag mecoplastma (heter det så?) och fortfarande öroninflammation.

Har vart penicillinätande i tre veckor nu, inte okej. Dock gått i skolan i tre dagar nu för att inte hamna helt efter.
Dock kämpar jag på, för idag kommer saknade Mikaela! <3 http://missez.blogg.se/ inom bloggvärlden.
och om en vecka (exakt idag) hämtar jag mina gerbilbebisar+ en burmesehona på 9 månader.
Först var det bara tänkt att bebisarna skulle komma hem till mig, men uppfödaren mejlade idag och undrade om jag också kunde ta hand om en ensamsittande burmesehona. Jättekul att just den färgen ska bli min. Alltid vart en av mina drömfärger, med tiden får jag nog tag i en siamese åxå. Hoppas de! Dock inte på några år nu, snart mamma till 5 gerbiler nu haha (A) men det är absolut de färger jag alltid velat ha.

De färger jag ska hämta den 25 november är Dilute slate, nutmeg patched och burmese. Jättekuliiiigt! Aldrig haft någon av färgerna.
Bilder nästa fredag kan jag lova..! ;)

HAFT (!!) 2 lilac och 6 black.
Nu sitter jag här hemma med mina älsklingar Sam och Lias (Elias).
Sam är lilac hon med, och Lias black patched (ganska säker, dock inget 100% eftersom de är djuraffärsdjur, hur de hamnade hos mig är en lång historia) Men mina små charmtroll. *thumbup*
Även Jarro då, en DEH med vitteckning, men han va hos mig i 4 timmar så han är tyvärr inte medräknad. :/

Nu ska jag skapa ny kategori, Gerbiler. Där kommer bilder visas och framsteg hos de små skrivas om.


PUSS :*


Kommentarer ?
Postat av: Anne

Svar: Nej men hej :D så du snubblade över min blogg ^^ världen är liten (eller nätet kanske?)



Men usch så sjuk du verkar ha varit?? Stackare, du får ta och krya på dig!



Vi synes på webben ;)

2011-11-18 @ 20:48:46
URL: http://mumintrolletartblog.wordpress.com

Komentera här, men kom ihåg att du är aldrig anonym, så tänk på vad du skriver. :

♥ Namn:
? Spara uppgifterna tills nästa komentar?

♥ E-postadress: (Lugnt, syns såklart bara för mig!)

URL/? Bloggadress:

♥ Vad hade du på hjärtat?:

Trackback