xbitchen -

Bert Karlsson ;

Jag måste bara berätta som jag glömt haha. I fredags på praoen så var jag hungrig hungrig hungrig och smått grinig därför, så stod jag och gjorde i ordning beställningar. Så kommer det in nån genom dörren och känner igen rösten så väl, men reagerade inte då jag va inne i mina egna tankar. Tills min hjärna kopplade vem det var.. Då sitter bert karlsson och kollar när jag arbetar, ni kan ju tänka er att jag kom av mig...!

Vände mig om igen och började skratta, det var jag INTE berädd på!




















__________________________________________________________________

Kommentarer ?

Komentera här, men kom ihåg att du är aldrig anonym, så tänk på vad du skriver. :

♥ Namn:
? Spara uppgifterna tills nästa komentar?

♥ E-postadress: (Lugnt, syns såklart bara för mig!)

URL/? Bloggadress:

♥ Vad hade du på hjärtat?:

Trackback