xbitchen -

Knäppis katt ;

Måste bara berätta detta! Den älsta katten vi har här hemma, Kajsa, är ett rent änglabarn, gör aaaaldrig nånting. *host* bakom hennes söta face gömmer sig en djävul :3
Igår när mamma, jag och Emelie hade ätit klart så gick mamma för att hämta nånting, Emelie reste sig och gick för wilma spydde, och jag halvlåg på golvet på wilmas filt.
Kajsa märker inte att jag är kvar och hoppas snabbt upp på bordet och fram till morsans glas med vatten och börjar slicka i sig.
Men så märkte hon att mamma var påväg tillbaks, och går och sätter sig så långt från glaset som möjligt och låtsas som ingenting, och jag började asgarva. Jävla katt.. xD
Älskade djävul o jag bjuder på då och nu bilder. *thumbup*

















Bästavän <3
Då, nu, & föralltid!


Kommentarer ?
Postat av: Jennifer

Vad gullig hon är! :D

2011-09-21 @ 18:25:19

Komentera här, men kom ihåg att du är aldrig anonym, så tänk på vad du skriver. :

♥ Namn:
? Spara uppgifterna tills nästa komentar?

♥ E-postadress: (Lugnt, syns såklart bara för mig!)

URL/? Bloggadress:

♥ Vad hade du på hjärtat?:

Trackback